hvordan for man lavet en DNA test
Bo M Mogensen
2006-06-07 01:39:38 UTC
min angiveligt biologiske fader og jeg er røget i skal vi bare sige en
kontrovers :) - og vi er begge interesseret i at få en dna test i
håbet om at vi ikke er i famille med hinaden - hvordan gør man det i
praksis ?
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus
http://www.hollymariecombs.dk/ + http://www.beedate.com/
BA
2006-06-07 18:49:04 UTC
Læe at google:

http://www.skantest.dk/index.htm
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....
Bo M Mogensen
2006-06-07 23:56:53 UTC
Post by BA
http://www.skantest.dk/index.htm
Den går ikke vi bliver nød til at have en læge til at tage testen som
er vidne på at vi ikke bare tager krops stof fra en anden person.
Dan Storm
2006-06-08 10:01:46 UTC
Post by Bo M Mogensen
[...]
Idag er retspraksis skruet sådan sammen at du ikke kan få taget en
faderskabsprøve efter x antal måneder efter barns fødsel (mener det er
seks måneder) på statens regning, medmindre faderskabet bliver retsligt
behandlet (eller noget i den stil).

Dette gør så at du skal henvende dig til et privat firma derefter.
Dennes personale fungerer så som vitterlighedsvidner idét i får taget
blod til DNA sammenligningen.

Min viden om dette skyldes at jeg, ved medicinsk undersøgelse, fik at
vide jeg ikke kunne gøre min kæreste gravid. Og vupti, nu har jeg en søn
på knap to år. Men det skulle jo lige bevises det var mit først - og for
en gangs skyld var jeg heldig! ;)

Tro ikke brugerne vil gøre noget for at undgå dit killfilter
- Så vigtig er du heller ikke!
Peter Knutsen (usenet)
2006-06-08 13:56:25 UTC
Post by Bo M Mogensen
[...]
Hvad med at starte med en blodtypebestemmelse? Hvis den viser at I ikke
er far og søn, så spares der en del penge.
--
Peter Knutsen
sagatafl.org
BA
2006-06-08 19:54:02 UTC
">
Post by Peter Knutsen (usenet)
Hvad med at starte med en blodtypebestemmelse? Hvis den viser at I ikke
er far og søn, så spares der en del penge.
Hvem og hvordan?
Man har ikke nødvendigvis samme blodtype, som ens forældre.

emailadresse.....
Jens Peter Rosenkvist
2006-06-08 21:28:07 UTC
Post by BA
Man har ikke nødvendigvis samme blodtype, som ens forældre.
Nej, men der er visse begrænsninger.
--
Why do fireflies die so soon?
http://www.jensercube.dk/sig.asp
Peter Knutsen (usenet)
2006-06-08 21:59:47 UTC
Post by BA
">
Post by Peter Knutsen (usenet)
Hvad med at starte med en blodtypebestemmelse? Hvis den viser at I ikke
er far og søn, så spares der en del penge.
Hvem og hvordan?
Basal arvelighedslære.
Post by BA
Man har ikke nødvendigvis samme blodtype, som ens forældre.
Skrev jeg da det?
--
Peter Knutsen
sagatafl.org
M. Andersen
2006-06-09 05:46:08 UTC
Post by Bo M Mogensen
[...]
Hvorfor ikke blot beslutte at det er for svært for jer lige nu og så lade
være med at ses?
Så længe i ses fordi i skal have en DNA test, trækker i det jo ud. Og jeg
tænker om det måske ubevidst er noget i gør for at udskyde en eventuel
"skilsmisse" ?
Hvad er det der gør at du har brug for en DNA test for at frigøre dig fra
din far? At du ikke kan sige "det her er ikke godt for mig, så jeg holder
mig væk og passer dermed på mig selv"
Bo M Mogensen
2006-06-09 14:15:13 UTC
Post by M. Andersen
Post by Bo M Mogensen
[...]
Det er fra min side fordi jeg mener jeg har fået nogen arvelige
sygdomme fra ham

og fra hans side et håb som jeg deler om at vi ikke er rellateret ved
blod.

Jeg vil da se det som en stor og go dag uge år hvis det rent faktisk
viste sig at jeg ikke har noget som helst med ham at gøre.

og vi ligner da på ingen måde heller hinaden han er
170 cm høj og vejer 110 kg er rødehårdet med fregner over hele kroppen
og de blå øjne som man bedst kender ved et svin altså en reel øf øf ..
well jeg er 190 cm mørkt hård brune øjne slank ...

men af sind :( ja der ligner vi hianden en del til trods for jeg ikke
er vokset op med manden ( så ham først da jeg var 20 )
og har set ham 3 gange siden 1990 ...

men vi drikker ens (alkohol) det gør hans bror også
også er der nogen forskelige sindslidelser som jeg mener der løber i
blodet der kommer til udtryg her & der.

kulminerede med en 11 årig dreng der hængte sig.
M. Andersen
2006-06-09 16:01:31 UTC
Post by Bo M Mogensen
Post by M. Andersen
Post by Bo M Mogensen
[...]
Men Bo, alle de problemer du nævner løser sig jo ikke fordi du finder ud af
at han ikke er din far! Der skal du nok kigge på dig selv i stedet.

Mette